вторник, 26 марта 2013 г.

Семінар учителів основ здоров’я

                               

            8 лютого 2013 року на базі Підставської ЗОШ і – ІІ ступенів відбувся семінар учителів основ здоров’я за темою: «Освіта на основі розвитку життєвих навичок. Впровадження проектів європейських стандартів якісної превентивної освіти та протидії ВІЛ/СНІДу за підтримки Європейського Союзу та Глобального фонду».
           Під час теоретичної частини семінару Дмитренко Т. В., керівник м/о вчителів основ здоров’я, розповіла про впровадження проектів забезпечення європейських стандартів якісної превентивної освіти та протидії ВІЛ/СНІДу: «Зміцнення потенціалу Всеукраїнської спілки вчителів і тренерів для поліпшення доступу до якісних послуг з профілактики ВІЛ/СНІДу» (за підтримки Європейського Союзу), «Посилення спроможності педагогів у забезпеченні дієвої профілактики ВІЛ/СНІДу, протидії стигмі дискримінації» (від Глобального фонду). Реалізація проектів спрямована на виконання завдань, визначених для освітнього сектору Загальнодержавною програмою забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД на 2009 – 2013 роки та формування здорового способу життя в учнівської молоді.
             Учасники семінару відвідали урок-тренінг у 9 класі «Законодавство про безпеку і здоров’я людини» та годину спілкування «Що означає бути щасливим», які провела Дудукаленко Лариса Анатоліївна, вчитель основ здоров’я Підставської ЗОШ

Комментариев нет:

Отправить комментарий